PROBLEMES AMB BOOKIWI

INFORMACIÓ SOBRE ELS PROBLEMES AMB BOOKIWI

Hola a tothom,

Com ja sabeu, després d'entregar els nostres llibres a l'empresa bookiwi, tots hem tingut molts problemes per conèixer els crèdits que que ens donen per ells i perquè ens donessin una resposta clara a les nostres preguntes.

Per un error, l'empresa de transport que havia de venir a recollir els nostres llibres NO ho va fer, i, després de moltes reclamacions, fins aquesta setmana no s'han adonat. Per tant, els llibres estaven encara a l'institut, que ja era tancat.

Avui hem aconseguit contactar amb algú perquè vingués a obrir la porta i que bookiwi recollís els llibres. Aquesta tarda, divendres 2 d'agost ho han fet.

Des de bookiwi ens han dit que a partir de demà enviaran missatges a totes les famílies explicant l'error comès i durant la propera setmana solucionaran tots els problemes causats.

Sentim molt que per una mala gestió d'algú de bookiwi s'hagi endarrerit el tema dels llibres i tots els maldecaps que hem patit totes les famílies implicades.


 

RECORDATORI: DISTRIBUCIÓ LLIBRES CURS 2013-14

DISTRIBUCIÓ LLIBRES PEL CURS 2013-14

Com ja us vàrem informar, la distrbució de llibres a través de la nostra associació pel proper curs la farà l' empresa de reutilització de llibres BOOKIWI. Per tant, si esteu interesats en poder comprar els llibres, ja siguin nous o usats, per aquest sistema de reutilització, encara esteu a temps. Per fer-ho, us heu d'inscriure directament a la pàgina de BOOKIWI, simplement heu de prémer el botó d'entrar, i si no esteu registrats, des d'allà ho podeu fer.

La recollida de llibres semi-nous de cursos anteriors la faran els matins dels propers 2 i 3 de juliol, però abans d'entregar els llibres heu d'estar donats d'alta.

Recordeu que les famílies que ja vau entregar la fitxa d'inscripció de BOOKIWI ja esteu inscrites, per tant rebreu tota la insformació per correu electrònic o SMS, i no us heu de tornar a inscriure.


IMPORTANT, REUTILITZACIÓ DE LLIBRES CURS 2013-2014

FITXES D'INSCRIPCIÓ AL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES.

Les famílies que no van poden entregar els fulls d'inscripció per la reutilització de llibres els dies de les sessions informatives, per poder gaudir del 5% addicional,  les podeu depositar a la bústia de l'ampa, que está devant de consergeria del edifici del Serra, fins dilluns a les 15 h.

IMPORTANT INFORMACIÓ DISTRIBUCIÓ LLIBRES CURS 2013-2014

REUNIONS INFORMATIVES DE COM SERÀ LA DISTRIBUCIÓ DE LLIBRES DE TEXT PER AL PROPER CURS 2013-2014, FENT REUTILITZACIÓ


Des de l'AMPA del nostre centre us convoquem a les sessions informatives sobre la reutilització de llibres de text de cara al curs 2013-14. S'explicarà com es poden vendre els llibres que no es facin servir i les condicions per adquirir-ne d'altres, amb diferents modalitats per intentar satisfer totes les demandes. Es faran dilluns, dia 8, i dijous, dia 11, en dues convocatòries ambdós dies, a les 18h30' i a les 19h30', a la sala d'actes de l'edifici Serra de Marina. 






  

IMPORTANT : 1ª REUNIÓ D'AMPA

CANVI DATA REUNIÓ D'OCTUBRE

Hola a tothom,

Ahir ens van comunicar les dates de les reunions de curs i algunes coincideixen amb el dia que teniem previst fer la reunió del mes d'octubre, per tant, per què tots els pares/mares que desitjin assistir puguin fer-ho, hem traslladat la reunió al dijous dia 04, a la mateixa hora, 19h., al despatx de l'ampa.

Us esperem.

 

MENJADOR 2012-2013

NOTA INFORMATIVA : MENJADOR

Des de la direcció de l'institut ens informen que no es podrà dur a terme el servei de menjador, ja que un cop s'ha fet el recompte definitiu de demandes, no hi ha un nombre suficient d'usuaris. Tal i com s'havia informat, en aquestes circumstàncies no és possible que els gestors del servei (Consell Comarcal, empresa adjudicatària) el mantinguin.

REUNIONS D'AMPA CURS 2012/13

REUNIONS D'AMPA

Hola a tothom,

Ja sabeu que tots els pares i mares que volgueu col·laborar, donar soport o aportar idees per dur a terme les tasques que fem des de la nostra associació, com la venda de llibres,  esteu convidats a venir i participar a les reunions que es fan cada mes al despatx que tenim habilitat a l'edifici del Serra.

Per aquest curs, en principi, el dia que hem escogit per fer-les és el 1r dimarts de cada mes a les 19h, per tant, les properes reunions seran :

Dimarts 02 d'octubre.
Dimarts 06 de novembre.
Dimarts 04 de desembre.

Aquestes dates estan subjectes a possibles canvis.

Us esperem, quants més serem més podrem fer.

Gràcies per les vostres aportacions.
 
 

LLIBRES PENDENTS 19-09-2012

LLIBRES PENDENTS

Han arribat alguns dels llibres que hi havia pendents.
Els lliurarem al despatx de l'Ampa, devant de consergeria,  de la següent manera :

Dilluns    24, a partir de les 11h., Batxillerat
Dimarts  25, a partir de les 11h., ESO 

Recordeu portar l'albarà que us van lliurar en comprar els llibres.

A les columnes de l'entrada a l'edifici del Serra penjarem els llistats dels llibres que ens han arribat.

ULTIMA HORA NOTA INFORMATIVA : MENJADOR

ULTIMA HORA

MENJADOR ESCOLAR

LA DIRECCIÓ DEL CENTRE ENS INFORMA :

El servei de menjador escolar es restablirà aquest curs, malgrat l'aplicació de la jornada continuada, SI S'ARRIBA A UN MÍNIM D'USUARIS. Tot apunta en aquest sentit, però és necessari ajustar el càlcul amb la formalització de la sol·licitud de demanda. El servei s'orienta a l'alumnat d'ESO i es mantindria de dilluns a dijous a partir del dia 1 d'octubre. Com en anys anteriors, la gestió del menjador és a cura del Consell Comarcal, l'empresa adjudicatària és Serhs, i es serveix a la cantina del centre. Per a més informació i inscripció cal passar per la secretaria de l'institut abans del dimarts 18 de setembre. 

Si esteu interessats en aquest servei, no espereu a l'últim moment per formalitzar la demanda, ja que si no s'arriba al mínim que demana el Consell Comarcal no es podrà dur a terme.



  

PREUS LLIBRES CURS 2012-2013

Ja tenim els preu dels llibres, disculpeu que no els hàgim publicat abans. Recordeu que per gaudir del preu de soci (amb descompte) heu d'haver pagat la quota de l'AMPA i portar el comprovant el dia que vingueu a recollir els llibres.
Si voleu fer el pagament dels llibres abans de recollir-los, el podeu fer mitjançant un ingrés al compte de "LA CAIXA" a nom d'Abacus nº 2100 8635 70 0200019557, fins el 24 d'agost. Si opteu per aquest sistema, heu de portar el comprovant de l'ingrés, recordeu indicar nom, cognoms i curs de l'alumne, és imprescindible per identificar qui ha fet el pagament.
Tingueu en compte que si pagueu un llibre que després no voleu, el dia de la recollida NO us tornaran els diners, per tant, tingueu molt clar quins llibres necessiteu.
Preferenment, podeu fer el pagament al moment de la recollida dels llibres tant en efectiu com amb targeta.

NOTA IMPORTANT :
Amb data 31-08 han estat modificats els preus per al soci (a la baixa) dels llibres de 3r ESO.

Preus llibres ESO i Batxillerat
Preus llibres Cicles formatius

PRECOMANDES CURS 2012-13

S'amplia el plaç de lliurament de les precomandes fins el 12 de juliol si demaneu els llibres a través de l'Ampa, ja que hi ha hagut algunes modificacions. Encara que no són gaires, us recomanem que ompliu les precomandes que tenen data del dia 05/07/2012, que són les correctes.