ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR


El proppassat 4 de novembre es va iniciar el procés electoral per a la renovació parcial dels membres del Consell Escolar, com habitualment es fa cada dos anys. Un cop presentades les candidatures als diferents estaments, tots els pares, mares i alumnes poden votar durant les jornades establertes. Els alumnes votaran en horari escolar.

Les votacions per a l’elecció dels representants del sector famílies al Consell Escolar es faran dilluns 24 entre les 18 i les 20 h a la Biblioteca de l’edifici Cristòfol Ferrer. Es podrà escollir un únic nom entre les candidates Silvia Pané Roncero i Maribel Flores Ferrer.

Com ja sabeu, el Consell Escolar del Centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern de l’Institut i l’òrgan de programació, seguiment i avaluació general de les seves activitats. Com a competències, entre d’altres, té la d’aprovar la creació d’altres òrgans de coordinació de l’Institut i assignar-los competències; decidir sobre l’admissió de l’alumnat; resoldre conflictes i imposar correctius; elaborar, aprobar i avaluar el Projecte Educatiu del Centre així com les Normes d’Organització i Funcionament; aprobar i fer seguiment del pressupost del Centre; control d’activitats i infraestructures; programació general del Centre, etc.

Hi han comissions especifiques com la económica i la de convivencia, i un responsable del foment de la igualtat.

El Consell Escolar està compost pel Director/a de l’Institut que fa la funció de President

Els o les Cap d’Estudis post-obligatori i ESO

Un representat del l’Ajuntament (regidor/a)

Professors elegits al Claustre

Alumnes i pares i mares que es trien entre ells. Un representant dels pares/mares designat per l’AMPA

Un representant del personal administratiu i de serveis

Un representant de les organitzacions empresarials o institucions laborals presents en l’Institut

El Secretari/a de l’Institut que actúa com a secretari/a del Consell

Aquests dos últims amb veu però sense vot

 

Teniu aquesta informació ampliada a la página de l’Institut a l’apartat: “Normes d’Organització i Funcionament del Centre”. http://ipm.cat/joomla/

 

El 15 de desembre es constituirà el nou Consell Escolar.

 

ANIMEU-VOS A VOTAR

 

 

 

 

LLIURAMENT LLIBRES DE TEXT PENDENTS

Tenim disponibles al despatx de l'AMPA els llibres que van quedar pendents de subministrament a principi de curs i que ens han arribat. Tot i que els alumnes ja estan informats, resten molts per recollir. Si us plau, recordeu als vostres fills que poden passar pel despatx de l'AMPA, davant la consergeria, dilluns, dimecres i divendres d'11 h a 11,30 h, coincidint amb l'hora del pati.

LLIBRES ASSIGNATURES OPTATIVES

Ens estan arribant consultes d'alguns pares sobre l'adquisició dels llibres de les assignatures optatives dels diferents cursos. Ja no disposem de la possibilitat de fer la comanda d'aquests llibres a Abacus, la empresa subministradora aquest curs 2014-2015, de manera que s'hauran d'adquirir individualment, és a dir que cada familia els haurà de comprar pel seu compte.

Per a qualsevol altra consulta no dubteu en dirigir-la al correu electrònic de l'AMPA (ampainstitutpremia@gmail.com) i aprofitant l'avinentesa recordar-vos que cada primer dimarts de mes a partir de les 19 h. estem reunits al despatx situat a l'edifici Serra de Marina al davant de la consergeria.



NOTA INFORMATIVA INICI DE CURS 2014-2015

INFORMACIÓ LLIURAMENT LLIBRES DE TEXT PENDENTS

Primer de tot, desitjar-vos un bon inici de curs.

A mida que ABACUS vagi enviant els llibres pendents, us anirem avisant perquè vingueu a recollir-los.

El proper divendres 19 de setembre estarem al despatx de l'ampa (edifici serra, davant de consergeria) en horari de pati, de 11'00 a 11'30h., per aclarir els dubtes que tingueu.

Us recordem que  també podeu contactar amb l'ampa via e-mail, ampainstitutpremia@gmail.com

PRECOMANDES LLIBRES CURS 2014-2015

ACTUALITZAT 04 de juliol de 2014 :   Hem afegit les precomandes de CICLES I CAS

ACTUALITZAT 03 de juliol de 2014:   A la precomanda de 4t. ESO, hem afegit un llibre (Great Expectations Burlington Activity Readers)

Posem a la vostra disposició les precomandes del llibres d'ESO i Batxillerat pel proper curs 2014-2015.

Aquest any la distribució i venda de llibres nous la farà ABACUS, prèvia comanda, al gimnàs de l'edifici Serra de Marina, els dies :

08 de setembre per 1r i 2n ESO
09 de setembre per 3r i 4t ESO
10 de setembre per Batxillerat i Cicles Formatius

L'horari serà de 10'00h a 13'30h i de 16'00h a 19'00h


Us preguem respecteu els dies assignats a cada curs, perquè no hi hagi  massa aglomeració de gent. Si teniu fills en diferents cursos, només caldrà que vingueu un dia.

Recordeu que per poder gaudir del preu de soci heu d'haver pagat la quota de l'Ampa d'aquest curs (1 per família), i porteu el comprovant de l'ingres bancari en recollir els llibres. 

Els llibres es pagaran en el moment de la recollida i es podrà fer amb targeta de crèdit o amb efectiu, si porteu cèntims intenteu que sigui l'import exacte.

Per imprimir els fulls de precomanda només heu de clicar a sobre del títol i obrir l'arxiu.

LES PRECOMANDES DE L'ESO LES HEU DE PORTAR DEGUDAMENT OMPLERTES A LA SECRETARIA DE L'INSTITUT FINS EL 04 DE JULIOL, EN L'HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC

LES PRECOMANDES DE BATXILLERAT LES HEU DE PORTAR DEGUDAMENT OMPLERTES A LA SECRETARIA DE L'INSTITUT FINS EL 15 DE JULIOL, EN L'HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC


LES PRECOMANDES DE CICLES I CAS LES HEU DE PORTAR DEGUDAMENT OMPLERTES A LA SECRETARIA DE L'INSTITUT FINS EL 15 DE JULIOL, EN L'HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC



US DESITGEM UNES BONES VACANCES D'ESTIU.


BOOKIWI NOTA INFORMATIVA CONCURS DE CREDITORS

INFORMACIÓ CONCURS DE CREDITORS DE BOOKIWI, S.L.

En relació al concurs de creditors que ha presentat la empresa Bookiwi, volíem comentar als afectats que ens hem posat en contacte amb els serveis jurídics de FAPAES, per tal d’ajudar el màxim a tots.
Ens han comentat que:
-  Les demandes s’han de fer a nivell particular, no podem gestionar-lo com AMPA.
-  Es imprescindible tenir el comprovant bancari de la transferència feta a Bookiwi, juntament amb copia de la comanda, per demanar la devolució.
-  Hi ha de termini un mes per presentar la documentació (des de la data de publicació al boe del concurs de creditors de la  empresa)
-  Desde FAPAES, ens demanen numero de famílies i quantitats per tal de “sondejar” a l'agent concursal.
-  FAPAES facilitaria els impresos a presentar, i una vegada omplerts els podria portar a tràmit.
Si ens faciliteu les  dades intentarem tramitar-ho. Recordeu que el temps es molt limitat.
Recordem el mail del AMPA com a vehicle de contacte:
 

REUNIÓ AMPA DESEMBRE : CANVI DATA

Hola tothom,

Degut a la xerrada/debat que, amb el títol ''Famílies i èxit escolar'', tenim el proper dimarts 03 de desembre, ens veiem en la necessitat de traslladar la reunió mensual de la nostra associació al dimarts 10 de desembre.

Perdoneu pels posibles inconvenients que us hagi causat aquest canvi.

El lloc i l'hora són els mateixos, despatx ampa, edifici Serra Marina, a les 19h.

XERRADA/DEBAT: COM MILLORAR EL RENDIMENT ESCOLAR DELS NOSTRES FILLS

FAMÍLIES I ÈXIT ESCOLAR

XERRADA DELS MOSSOS: "Internet segura"

El proper dilluns, dia 11 de novembre, els Mossos d’Esquadra donaran una xerrada sobre l’ús segur de les xarxes socials i d’Internet, com a part d’una campanya de sensibilització a l’entorn dels riscos d’una pràctica habitual entre el jovent.
Està pensada per a pares i mares d’alumnat de totes les etapes, per al professorat, i per a l’alumnat de postobligatòria.
Es farà a la sala d’actes de l’edifici Serra de Marina, a les 19h.


INFORMACIÓ DE BOOKIWI

INFORMACIÓ DE BOOKIWI

La darrera informació que ens ha arribat per part de l'empresa responsable del programa de reciclatge de llibres és que des de divendres 25-10 ja ha començat a retornar els llibres de segona mà que no han estat venuts (o el xec dels venuts). Ens consta que Correus està repartint els avisos de recollida dels paquets, o enviant notificacions per correu electrònic o sms.

Recordeu que per qualsevol reclamació, heu d'enviar un correu electrónic a  devoluciones@bookiwi.es, amb tota la informació de que disposeu, nº de comanda, llibres que no us han servit o estan equivocats, etc.

LLIBRES: INFORMACIÓ ACTUALITZADA

 BOOKIWI, informació actualitzada (10-10-2013)


Segons la informació que l'empresa ha fet arribar a l'AMPA i l'institut, aquesta setmana ja s'han retornat els diners de les comandes de llibres nous no servides. També s'ha començat a atendre les reclamacions vinculades al retorn de llibres reciclats no venuts o dels xecs lligats a la seva venda. Ens han confirmat que tenen els paquets preparats i que s'està a punt de procedir a l'enviament d'aquests per correu postal. Esperem que al llarg de la setmana propera arribin els avisos als domicilis de les famílies afectades.

COMUNICAT DE BOOKIWI

COMUNICAT DE BOOKIWI A LES FAMÍLIES AFECTADES

  

A continuació insertem el comunicat que la empresa Bookiwi ha enviat a les famílies afectades pel tema dels llibres.

Queremos informarte que dada la falta incompresible de suministro de libros nuevos a Bookiwi por parte de editoriales y distribuidores,  no podremos servir los libros aún pendientes de envío en tu pedido. Estos los podrás solicitar en cualquier librería de calle.

Procederemos con la devolución de los importes correspondientes  en un plazo máximo de 7 días laborables tan pronto recibamos en nuestro correo devoluciones@bookiwi.es tu número de cuenta bancaria y confirmación de los libros que te faltan. Para agilizar el proceso recuerda añadir tu número de pedido.

Dado que nuestras líneas están completamente colapsadas, para cualquier otro particular rogamos escriban al correo hola@bookiwi.es.

Si también has entregado libros usados a Bookiwi, estos se empezarán a devolver a partir del 30 de septiembre.

Lamentamos nuevamente todas las molestias ocasionadas a lo largo de la campaña. El exceso de demanda que hemos tenido y las graves dificultades técnicas que hemos sufrido nos han hecho imposible poner en marcha nuestra iniciativa de reutilización de forma satisfactoria. Te agradecemos de antemano tu compresión y apoyo.

Nuestras más sinceras disculpas.

Atentamente.

Bookiwi


En cumplimiento de lo establecido en la Ley Orgánica de Protección de Datos de Carácter Personal (LOPD) le informamos que sus datos personales están incluidos en un fichero titularidad de BOOKIWI SLU. cuya finalidad es el envío de información sobre los productos o servicios de material escolar que ofrece la empresa y la gestión de las relaciones comerciales que pudieran surgir entre las partes. Usted podrá manifestar su negativa al tratamiento de sus datos personales comunicándolo en los 30 días hábiles siguientes de recibida esta comunicación, en caso contrario, se entenderá que ha prestado su consentimiento inequívoco para el tratamiento de sus datos de carácter personal por parte de BOOKIWI SLU para las finalidades antes señaladas. Podrá comunicar la negativa al tratamiento de sus datos, revocar el consentimiento otorgado o ejercitar los derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición previstos en la LOPD dirigiéndose mediante comunicación escrita a BOOKIWI SLU, Ref. Protección de Datos, c/ París 45, entlo 3º 08029 Barcelona  o enviando un correo electrónico a la dirección hola@bookiwi.es . Si no desea recibir más información de los productos o servicios de BOOKIWI SLU por correo electrónico, puede darse de baja siga este enlace. Si desea modificar sus datos, puede hacerlo enviado un correo electrónico a la dirección hola@bookiwi.es indicando los datos que desea modificar.