COMPROMÍS DE LA DISTRIBUÏDORA DE LLIBRES BOOKIWI
L'empresa distribuïdora dels llibres de text s'ha compromés a atendre de manera personalitzada totes i cadascuna de les incidències detectades. Al llarg dels propers dies, responsables de l'empresa es posaran en contacte amb les famílies, via SMS, correu electrònic o trucada directa, amb una proposta de solució concreta per al seu cas. Hi haurà dos nivells de prioritat, el primer per als casos de comandes de llibres nous no servides i en què es vulgui el reintegrament dels diners.
L'empresa reconeix que s'ha vist desbordada. Volen destacar que el percentatge d'incidències és molt baix, tenint en compte l'enorme volum d'aquest centre, però que el seu compromís per atendre-les és ferm i en demanen disculpes.
L'AMPA recorda que la prioritat és atendre l'alumnat que no té llibres en aquest moment, i, per tant, ho són les comandes no servides o equivocades. Després es faran efectius els crèdits pendents i es retornaran els llibres que no s'han pogut col·locar.
NOTA IMPORTANT: l'AMPA s'ha assabentat que a les xarxes socials han començat a córrer comentaris malintencionats sobre l'empresa distribuïdora, insinuant estafes i desaparició de diners. Són rumors infundats. Ahir, dia 19, al vespre, ens vàrem reunir en persona, amb presència dels mossos d'esquadra i d'un representant de l'institut, amb el responsable de l'empresa Bookiwi, qui va ratificar els punts indicats en els paràgrafs anteriors.
L'AMPA i l'Institut faran un seguiment de la resolució de les incidències, i continuaran informant puntualment dels avenços en aquest assumpte.
AMPA INSTITUT PREMIÀ