BOOKIWI, informació actualitzada (10-10-2013)
Segons la informació que l'empresa ha fet arribar a l'AMPA i l'institut,
aquesta setmana ja s'han retornat els diners de les comandes de llibres
nous no servides. També s'ha començat a atendre les reclamacions
vinculades al retorn de llibres reciclats no venuts o dels xecs lligats a
la seva venda. Ens han confirmat que tenen els paquets preparats i que
s'està a punt de procedir a l'enviament d'aquests per correu postal.
Esperem que al llarg de la setmana propera arribin els avisos als
domicilis de les famílies afectades.
COMUNICAT DE BOOKIWI
COMUNICAT DE BOOKIWI A LES FAMÍLIES AFECTADES
A continuació insertem el comunicat que la empresa Bookiwi ha enviat a les famílies afectades pel tema dels llibres.
|
REUNIONS D'AMPA CURS 2013/14
REUNIONS D'AMPA CURS 2012/13
Hola a tothom,
Ja sabeu que tots els pares i mares que volgueu col·laborar, donar soport o aportar idees per dur a terme les tasques que fem des de la nostra associació, esteu convidats a venir i participar a les reunions que es fan cada mes al despatx que tenim habilitat a l'edifici del Serra.
Per aquest curs, igual que l'anterior, el dia que hem escogit per fer-les és el 1r dimarts de cada mes a les 19h, per tant, les properes reunions seran :
Dimarts 01 d'octubre.
Dimarts 05 de novembre.
Dimarts 03 de desembre.
Aquestes dates estan subjectes a possibles canvis.
Us esperem, quants més serem més podrem fer.
Gràcies per les vostres aportacions.
INFORMACIO SOBRE BOOKIWI
COMPROMÍS DE LA DISTRIBUÏDORA DE LLIBRES BOOKIWI
En primer lloc, copiem el text que hem redactat conjuntament amb l'institut, i que també podèu trobar al seu web amb el títol Compromís de la distribuidora de llibres
L'empresa distribuïdora dels llibres de text s'ha compromés a atendre de manera personalitzada totes i cadascuna de les incidències detectades. Al llarg dels propers dies, responsables de l'empresa es posaran en contacte amb les famílies, via SMS, correu electrònic o trucada directa, amb una proposta de solució concreta per al seu cas. Hi haurà dos nivells de prioritat, el primer per als casos de comandes de llibres nous no servides i en què es vulgui el reintegrament dels diners.
L'empresa reconeix que s'ha vist desbordada. Volen destacar que el percentatge d'incidències és molt baix, tenint en compte l'enorme volum d'aquest centre, però que el seu compromís per atendre-les és ferm i en demanen disculpes.
L'AMPA recorda que la prioritat és atendre l'alumnat que no té llibres en aquest moment, i, per tant, ho són les comandes no servides o equivocades. Després es faran efectius els crèdits pendents i es retornaran els llibres que no s'han pogut col·locar.
NOTA IMPORTANT: l'AMPA s'ha assabentat que a les xarxes socials han començat a córrer comentaris malintencionats sobre l'empresa distribuïdora, insinuant estafes i desaparició de diners. Són rumors infundats. Ahir, dia 19, al vespre, ens vàrem reunir en persona, amb presència dels mossos d'esquadra i d'un representant de l'institut, amb el responsable de l'empresa Bookiwi, qui va ratificar els punts indicats en els paràgrafs anteriors.
L'AMPA i l'Institut faran un seguiment de la resolució de les incidències, i continuaran informant puntualment dels avenços en aquest assumpte.
AMPA INSTITUT PREMIÀ
Subscriure's a:
Missatges (Atom)