ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR


El proppassat 4 de novembre es va iniciar el procés electoral per a la renovació parcial dels membres del Consell Escolar, com habitualment es fa cada dos anys. Un cop presentades les candidatures als diferents estaments, tots els pares, mares i alumnes poden votar durant les jornades establertes. Els alumnes votaran en horari escolar.

Les votacions per a l’elecció dels representants del sector famílies al Consell Escolar es faran dilluns 24 entre les 18 i les 20 h a la Biblioteca de l’edifici Cristòfol Ferrer. Es podrà escollir un únic nom entre les candidates Silvia Pané Roncero i Maribel Flores Ferrer.

Com ja sabeu, el Consell Escolar del Centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern de l’Institut i l’òrgan de programació, seguiment i avaluació general de les seves activitats. Com a competències, entre d’altres, té la d’aprovar la creació d’altres òrgans de coordinació de l’Institut i assignar-los competències; decidir sobre l’admissió de l’alumnat; resoldre conflictes i imposar correctius; elaborar, aprobar i avaluar el Projecte Educatiu del Centre així com les Normes d’Organització i Funcionament; aprobar i fer seguiment del pressupost del Centre; control d’activitats i infraestructures; programació general del Centre, etc.

Hi han comissions especifiques com la económica i la de convivencia, i un responsable del foment de la igualtat.

El Consell Escolar està compost pel Director/a de l’Institut que fa la funció de President

Els o les Cap d’Estudis post-obligatori i ESO

Un representat del l’Ajuntament (regidor/a)

Professors elegits al Claustre

Alumnes i pares i mares que es trien entre ells. Un representant dels pares/mares designat per l’AMPA

Un representant del personal administratiu i de serveis

Un representant de les organitzacions empresarials o institucions laborals presents en l’Institut

El Secretari/a de l’Institut que actúa com a secretari/a del Consell

Aquests dos últims amb veu però sense vot

 

Teniu aquesta informació ampliada a la página de l’Institut a l’apartat: “Normes d’Organització i Funcionament del Centre”. http://ipm.cat/joomla/

 

El 15 de desembre es constituirà el nou Consell Escolar.

 

ANIMEU-VOS A VOTAR

 

 

 

 

LLIURAMENT LLIBRES DE TEXT PENDENTS

Tenim disponibles al despatx de l'AMPA els llibres que van quedar pendents de subministrament a principi de curs i que ens han arribat. Tot i que els alumnes ja estan informats, resten molts per recollir. Si us plau, recordeu als vostres fills que poden passar pel despatx de l'AMPA, davant la consergeria, dilluns, dimecres i divendres d'11 h a 11,30 h, coincidint amb l'hora del pati.

LLIBRES ASSIGNATURES OPTATIVES

Ens estan arribant consultes d'alguns pares sobre l'adquisició dels llibres de les assignatures optatives dels diferents cursos. Ja no disposem de la possibilitat de fer la comanda d'aquests llibres a Abacus, la empresa subministradora aquest curs 2014-2015, de manera que s'hauran d'adquirir individualment, és a dir que cada familia els haurà de comprar pel seu compte.

Per a qualsevol altra consulta no dubteu en dirigir-la al correu electrònic de l'AMPA (ampainstitutpremia@gmail.com) i aprofitant l'avinentesa recordar-vos que cada primer dimarts de mes a partir de les 19 h. estem reunits al despatx situat a l'edifici Serra de Marina al davant de la consergeria.



NOTA INFORMATIVA INICI DE CURS 2014-2015

INFORMACIÓ LLIURAMENT LLIBRES DE TEXT PENDENTS

Primer de tot, desitjar-vos un bon inici de curs.

A mida que ABACUS vagi enviant els llibres pendents, us anirem avisant perquè vingueu a recollir-los.

El proper divendres 19 de setembre estarem al despatx de l'ampa (edifici serra, davant de consergeria) en horari de pati, de 11'00 a 11'30h., per aclarir els dubtes que tingueu.

Us recordem que  també podeu contactar amb l'ampa via e-mail, ampainstitutpremia@gmail.com