PREUS LLIBRES CURS 2012-2013

Ja tenim els preu dels llibres, disculpeu que no els hàgim publicat abans. Recordeu que per gaudir del preu de soci (amb descompte) heu d'haver pagat la quota de l'AMPA i portar el comprovant el dia que vingueu a recollir els llibres.
Si voleu fer el pagament dels llibres abans de recollir-los, el podeu fer mitjançant un ingrés al compte de "LA CAIXA" a nom d'Abacus nº 2100 8635 70 0200019557, fins el 24 d'agost. Si opteu per aquest sistema, heu de portar el comprovant de l'ingrés, recordeu indicar nom, cognoms i curs de l'alumne, és imprescindible per identificar qui ha fet el pagament.
Tingueu en compte que si pagueu un llibre que després no voleu, el dia de la recollida NO us tornaran els diners, per tant, tingueu molt clar quins llibres necessiteu.
Preferenment, podeu fer el pagament al moment de la recollida dels llibres tant en efectiu com amb targeta.

NOTA IMPORTANT :
Amb data 31-08 han estat modificats els preus per al soci (a la baixa) dels llibres de 3r ESO.

Preus llibres ESO i Batxillerat
Preus llibres Cicles formatius

PRECOMANDES CURS 2012-13

S'amplia el plaç de lliurament de les precomandes fins el 12 de juliol si demaneu els llibres a través de l'Ampa, ja que hi ha hagut algunes modificacions. Encara que no són gaires, us recomanem que ompliu les precomandes que tenen data del dia 05/07/2012, que són les correctes.
LLISTATS DE LLIBRES PEL CURS 2012-13

Hola a tothom,
ja tenim els llistats per cursos penjat a la web del centre. Més endavant, quan els tinguem, publicarem els preus.
Recordeu que heu de portar la precomanda omplerta a l'institut el dia 09 de juliol com a molt tard.

COMUNICAT URGENT

A totes les famílies :

Des del Departament d'Ensenyament s'ofereix la possibilitat de sol·licitar una organització horària singular (jornada compactada) a l'Educació Secundària Obligatòria, sempre que hi hagi acord per consens al Consell Escolar del centre, com a termini màxim el 29 de maig.
Tots els membres representants del sector dels pares, abans de donar el nostre vot i poder-lo fer amb coherència, volem saber la vostra opinió sobre aquest tema, per això, us convoquem a la :

ASSEMBLEA EXTRAORDINÀRIA INFORMATIVA

que farem el proper :

DIMECRES, 23 DE MAIG, A LES 19'30 h., A LA SALA D'ACTES DEL EDIFICI SERRA MARINA,

a la que també assistirà un representant de l'equip directiu del nostre centre, per explicar-nos les possibles avantatges i/o inconvenients del canvi d'horari i per contestar tots els dubtes que tingueu.

El mateix dia, podreu donar la vostra opinió omplint aquesta butlleta i deposi-tan-la a la capsa preparada per aquest fi, o també, a la que deixarem a consergeria, fins divendres dia 25 de maig a les 15 h, que es farà el recompte.

.........................................................................................................................................................


Dades :
Nom i cognoms :.............................................................................................................................
Curs del fill : ...............................




ESTIC D'ACORD EN SOL·LICITAR LA JORNADA COMPACTADA



NO ESTIC D'ACORD EN SOL·LICITAR LA JORNADA COMPACTADA, per tant, prefereixo jornada partida com fins ara.



Signatura, DNI i data :