Per a qualsevol altra consulta no dubteu en dirigir-la al correu electrònic de l'AMPA (ampainstitutpremia@gmail.com)
LLIBRES ASSIGNATURES OPTATIVES
Ens estan arribant consultes d'alguns pares sobre l'adquisició dels llibres de les assignatures optatives dels diferents cursos. La tria d'aquestes assignatures optatives es fa un cop començat el curs, quan la venda de llibres ja s'ha realitzat. Ja no disposem de la possibilitat de fer la comanda d'aquests llibres a Abacus, la empresa subministradora aquest curs 2015-2016, de manera que s'hauran d'adquirir individualment, és a dir que cada familia els haurà de comprar pel seu compte.
LLIBRES DE TEXT PENDENTS
Un cop acabada la venda de llibres, alguns d'ells han quedat pendents de subministrament per diferents motius. Tal i com se us va informar en el moment de la venda, a mida que la distribuidora ABACUS els vagi enviant, us anirem avisant per tal que passeu a recollir-los. El lloc será el despatx de l'AMPA a l'edifici Serra de Marina, davant de consergeria. L'horari coincidint amb l'hora del pati, d'11 h a 11,30 h. Si us plau, porteu el justificant de compra.
Per a qualsevol dubta, podeu contactar amb l'AMPA mitjançant l'adreça de correu electrònic.
REUNIONS DE L’AMPA DE L’IPM DURANT EL CURS 2015-2016
Comença un nou curs i també l’Associació de Mares i Pares de
l’Institut de Premià de Mar reemprèn la seva labor.
Com ja sabeu, l’AMPA la formem un grup de pares i mares molt
interessats en l’educació dels nostres fills i filles i amb inquietuds per poder decidir i participar en el procés
educatiu. És en aquest sentit que l’AMPA col·labora amb l’equip directiu i docent
participant en reunions de control i seguiment, així com estant present en el
Consell Escolar de l’IPM i el Consell Escolar municipal.
Per aquest motiu l’AMPA es reuneix mensualment, i tal
com anem fent els darrers cursos, el dia triat és el primer dimarts de cada mes
a les 19 h.
Tots els pares i les mares que vulgueu col·laborar donant
suport o aportant idees o suggeriments hi
esteu convidats. Tots podem contribuir amb els nostres coneixements i
aportacions per a intentar millores que revertiran en els nostres fills i
filles. Les reunions es fan al despatx habilitat per a l’AMPA a l’edifici Serra
de Marina, just al davant de consergeria.
La propera reunió de l’AMPA està
convocada el dia 6 d’octubre.
També ens podeu fer arribar els
vostres suggeriments al correu electrònic de l’AMPA de l'Institut:
Animeu-vos
INICI NOU CURS 2015-2016
En primer lloc volem donar-vos la benvinguda, tant a nous com a veterans, i desitjar-vos un bon inici de curs.
Com cada any en arribar aquestes dates comencem recordant-vos que la venda de llibres es realitzarà de la següent manera:
LLOC: gimnàs de l'edifici Serra de Marina
DIES: Alumnes ESO dia 9 de setembre
Batxillerat i Cicles dia 10 de setembre
HORARI: De 10 h a 13 h
De 16 h a 19 h
En cas que tingueu fills a diferents cursos no cal que feu dos viatges, podeu sol·licitar tots els llibres el dia que vingueu.
Us recordem que la distribució i venda d'enguany ha estat encarregada a l'empresa ABACUS i que és imprescindible haver realitzat la pre-comanda.
Ès important que recordeu que, per tal de gaudir del preu aplicat als socis, heu d'haver pagat la quota de l'AMPA corresponent a aquest curs 2015-2016, així com portar el comprovant bancari de pagament el dia de la recollida dels llibres. Recordeu també que la quota es paga per familia i no per alumne, això vol dir que si teniu més d'un fill únicament heu de pagar una quota.
Els llibres es pagaran al moment de la recollida i es pot fer tant en efectiu com amb tarjeta bancària. Si ho feu en efectiu, si us plau intenteu portar l'import exacte.
Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l'AMPA mitjançant el correu electrònic que us recordem:
Com cada any en arribar aquestes dates comencem recordant-vos que la venda de llibres es realitzarà de la següent manera:
LLOC: gimnàs de l'edifici Serra de Marina
DIES: Alumnes ESO dia 9 de setembre
Batxillerat i Cicles dia 10 de setembre
HORARI: De 10 h a 13 h
De 16 h a 19 h
En cas que tingueu fills a diferents cursos no cal que feu dos viatges, podeu sol·licitar tots els llibres el dia que vingueu.
Us recordem que la distribució i venda d'enguany ha estat encarregada a l'empresa ABACUS i que és imprescindible haver realitzat la pre-comanda.
Ès important que recordeu que, per tal de gaudir del preu aplicat als socis, heu d'haver pagat la quota de l'AMPA corresponent a aquest curs 2015-2016, així com portar el comprovant bancari de pagament el dia de la recollida dels llibres. Recordeu també que la quota es paga per familia i no per alumne, això vol dir que si teniu més d'un fill únicament heu de pagar una quota.
Els llibres es pagaran al moment de la recollida i es pot fer tant en efectiu com amb tarjeta bancària. Si ho feu en efectiu, si us plau intenteu portar l'import exacte.
Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l'AMPA mitjançant el correu electrònic que us recordem:
BON CURS 2015-2016
Subscriure's a:
Missatges (Atom)