Tot i que hores d'ara no ens han arribat els llibres de text que van quedar pendents de subministrament a principi de curs, hi haurà una persona al despatx de l'AMPA per a respondre qualsevol consulta. Com ja sabeu, el despatx de l'AMPA està situat a l'edifici Serra de Marina davant de consergeria. Els dies d'atenció seran dimarts, dimecres i dijous coincidint amb l'hora del pati, d'11 h a 11,30 h.
LLIBRES ASSIGNATURES OPTATIVES
Ens estan arribant consultes d'alguns pares sobre l'adquisició dels llibres de les assignatures optatives dels diferents cursos. La tria d'aquestes assignatures optatives es fa un cop començat el curs, quan la venda de llibres ja s'ha realitzat. Ja no disposem de la possibilitat de fer la comanda d'aquests llibres a Abacus, la empresa subministradora aquest curs 2015-2016, de manera que s'hauran d'adquirir individualment, és a dir que cada familia els haurà de comprar pel seu compte.
Per a qualsevol altra consulta no dubteu en dirigir-la al correu electrònic de l'AMPA (ampainstitutpremia@gmail.com)
LLIBRES DE TEXT PENDENTS
Un cop acabada la venda de llibres, alguns d'ells han quedat pendents de subministrament per diferents motius. Tal i com se us va informar en el moment de la venda, a mida que la distribuidora ABACUS els vagi enviant, us anirem avisant per tal que passeu a recollir-los. El lloc será el despatx de l'AMPA a l'edifici Serra de Marina, davant de consergeria. L'horari coincidint amb l'hora del pati, d'11 h a 11,30 h. Si us plau, porteu el justificant de compra.
Per a qualsevol dubta, podeu contactar amb l'AMPA mitjançant l'adreça de correu electrònic.
REUNIONS DE L’AMPA DE L’IPM DURANT EL CURS 2015-2016
Comença un nou curs i també l’Associació de Mares i Pares de
l’Institut de Premià de Mar reemprèn la seva labor.
Com ja sabeu, l’AMPA la formem un grup de pares i mares molt
interessats en l’educació dels nostres fills i filles i amb inquietuds per poder decidir i participar en el procés
educatiu. És en aquest sentit que l’AMPA col·labora amb l’equip directiu i docent
participant en reunions de control i seguiment, així com estant present en el
Consell Escolar de l’IPM i el Consell Escolar municipal.
Per aquest motiu l’AMPA es reuneix mensualment, i tal
com anem fent els darrers cursos, el dia triat és el primer dimarts de cada mes
a les 19 h.
Tots els pares i les mares que vulgueu col·laborar donant
suport o aportant idees o suggeriments hi
esteu convidats. Tots podem contribuir amb els nostres coneixements i
aportacions per a intentar millores que revertiran en els nostres fills i
filles. Les reunions es fan al despatx habilitat per a l’AMPA a l’edifici Serra
de Marina, just al davant de consergeria.
La propera reunió de l’AMPA està
convocada el dia 6 d’octubre.
També ens podeu fer arribar els
vostres suggeriments al correu electrònic de l’AMPA de l'Institut:
Animeu-vos
INICI NOU CURS 2015-2016
En primer lloc volem donar-vos la benvinguda, tant a nous com a veterans, i desitjar-vos un bon inici de curs.
Com cada any en arribar aquestes dates comencem recordant-vos que la venda de llibres es realitzarà de la següent manera:
LLOC: gimnàs de l'edifici Serra de Marina
DIES: Alumnes ESO dia 9 de setembre
Batxillerat i Cicles dia 10 de setembre
HORARI: De 10 h a 13 h
De 16 h a 19 h
En cas que tingueu fills a diferents cursos no cal que feu dos viatges, podeu sol·licitar tots els llibres el dia que vingueu.
Us recordem que la distribució i venda d'enguany ha estat encarregada a l'empresa ABACUS i que és imprescindible haver realitzat la pre-comanda.
Ès important que recordeu que, per tal de gaudir del preu aplicat als socis, heu d'haver pagat la quota de l'AMPA corresponent a aquest curs 2015-2016, així com portar el comprovant bancari de pagament el dia de la recollida dels llibres. Recordeu també que la quota es paga per familia i no per alumne, això vol dir que si teniu més d'un fill únicament heu de pagar una quota.
Els llibres es pagaran al moment de la recollida i es pot fer tant en efectiu com amb tarjeta bancària. Si ho feu en efectiu, si us plau intenteu portar l'import exacte.
Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l'AMPA mitjançant el correu electrònic que us recordem:
Com cada any en arribar aquestes dates comencem recordant-vos que la venda de llibres es realitzarà de la següent manera:
LLOC: gimnàs de l'edifici Serra de Marina
DIES: Alumnes ESO dia 9 de setembre
Batxillerat i Cicles dia 10 de setembre
HORARI: De 10 h a 13 h
De 16 h a 19 h
En cas que tingueu fills a diferents cursos no cal que feu dos viatges, podeu sol·licitar tots els llibres el dia que vingueu.
Us recordem que la distribució i venda d'enguany ha estat encarregada a l'empresa ABACUS i que és imprescindible haver realitzat la pre-comanda.
Ès important que recordeu que, per tal de gaudir del preu aplicat als socis, heu d'haver pagat la quota de l'AMPA corresponent a aquest curs 2015-2016, així com portar el comprovant bancari de pagament el dia de la recollida dels llibres. Recordeu també que la quota es paga per familia i no per alumne, això vol dir que si teniu més d'un fill únicament heu de pagar una quota.
Els llibres es pagaran al moment de la recollida i es pot fer tant en efectiu com amb tarjeta bancària. Si ho feu en efectiu, si us plau intenteu portar l'import exacte.
Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l'AMPA mitjançant el correu electrònic que us recordem:
BON CURS 2015-2016
PRE-COMANDES LLIBRES CURS 2015-2016
Us recordem que, tal i com consta a la información anterior sobre la venda de llibres de data 1 de juliol, el darrer dia per a l'entrega de les pre-comandes dels llibres del proper curs 2015-2016 va ser el passat 17 de juliol. Tot i així s'ha deixat un marge en la recollida de les sol·licituds, però totes les comandes que siguin entregades a partir d'ara, lamentablement no serán acceptades ni tramitades.
PRECOMENDES LLIBRES CURS 2015-2016
ACTUALITZAT 12 de juliol de 2015 : Hem afegit les precomandes de CICLES I CAS
ACTUALITZAT 02 de juliol de 2015: Hem afegit les precomandes de Batxillerat i modificat comanda 2n ESO
Posem a la vostra disposició les precomandes del llibres d'ESO pel proper curs 2015-2016.
Aquest any la distribució i venda de llibres nous la farà ABACUS, prèvia comanda, al gimnàs de l'edifici Serra de Marina, els dies :
09 de Setembre ESO
10 de setembre Batxillerat i Cicles
L'horari serà de 10'00h a 13.00h i de 16'00h a 19'00h
Si teniu fills en diferents cursos, només caldrà que vingueu un dia.
Recordeu que per poder gaudir del preu de soci heu
d'haver pagat la quota de l'Ampa d'aquest curs (1 per família), i portar el
comprovant de d'ingrés bancari en recollir els llibres.
Els llibres es pagaran en el moment de la recollida i es podrà fer amb targeta de crèdit o amb efectiu, si porteu cèntims intenteu que sigui l'import exacte.
Per imprimir els fulls de precomanda només heu de clicar a sobre del títol i obrir l'arxiu.
LES PRECOMANDES LES HEU DE PORTAR DEGUDAMENT OMPLERTES A LA SECRETARIA DE L'INSTITUT FINS EL 17 DE JULIOL, EN L'HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
Els llibres es pagaran en el moment de la recollida i es podrà fer amb targeta de crèdit o amb efectiu, si porteu cèntims intenteu que sigui l'import exacte.
Per imprimir els fulls de precomanda només heu de clicar a sobre del títol i obrir l'arxiu.
LES PRECOMANDES LES HEU DE PORTAR DEGUDAMENT OMPLERTES A LA SECRETARIA DE L'INSTITUT FINS EL 17 DE JULIOL, EN L'HORARI D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
- Precomandes CAS 2105-016
- Precomandes CFGM INSTAL·LACIONS EN TELECOMUNICACIONS 2015-16
- Precomandes CFGM ADMINISTRACIÓ I FINANÇES 2015-2016
- Precomandes CFGM COMERÇ I MARKETING 2015-16
- Precomandes CFGM COMERÇ 2015-16
- Precomandes CFGM JARDINERIA I FLORISTERIA 2015-16
- Precomandes CFGM ELECTROMECÀNICA VEHICLES 2015-16
- Precomandes CFGM GESTIÓ ADMINISTRATIVA 2015-16
- Precomandes CFGM INSTAL·LACIONS ELÈCTRIQUES I AUTOMÀTIQUES 2015-16
NOTA DE CONDOL PER L'ACCIDENT AERI
L'AMPA de l'Institut Premià de Mar, en representació dels pares i mares dels alumnes, vol transmetre el condol als familiars de les víctimes de l'accident aeri esdevingut dimarts dia 24 de març. Donada la condició de col·laboració de l'IPM amb centres alemanys i els intercanvis que anualment es realitzen entre altres països amb Alemanya, ens solidaritzem i manifestem el nostre dolor davant d'aquesta tragèdia.
FORMES DE PAGAMENT DE LES EXCURSIONS
Tal com s'indica en les circulars que cada classe fa arribar a l'alumnat, existeixen diferents formes de pagament de les excursions proposades durant el curs.
- Algunes d'elles es poden fer efectives al professor.
El banc on actualment es fan els ingressos és Bankia i l'agència la única oberta a la Gran Via.
- Aquesta agencia disposa d'un caixer automàtic on es poden fer els ingressos sense passar per la caixa.
- El pagament per caixa està disponible únicament els dimarts i els dijous entre el dia 10 i el 20 de cada mes i de 8,15 h a 10 h
- Una altra forma és per transferencia mitjançant la banca on-line.
- Una darrera forma és pel sistema de pagament PayPal on es pot accedir des de la pàgina de l'institut: www.ipm.cat. Aquest sistema genera unes despeses que són assumides per l'AMPA en forma de subvenció a les sortides escolars.
ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR
El proppassat 4 de novembre es va iniciar el procés
electoral per a la renovació parcial dels membres del Consell Escolar, com
habitualment es fa cada dos anys. Un cop presentades les candidatures als
diferents estaments, tots els pares, mares i alumnes poden votar durant les jornades
establertes. Els alumnes votaran en horari escolar.
Les votacions per a l’elecció dels representants del
sector famílies al Consell Escolar es faran dilluns 24 entre les 18 i les 20
h a la Biblioteca de l’edifici Cristòfol Ferrer. Es podrà escollir un
únic nom entre les candidates Silvia Pané Roncero i Maribel Flores Ferrer.
Com ja sabeu, el Consell Escolar del Centre és l’òrgan de participació de la
comunitat escolar en el govern de l’Institut i l’òrgan de programació,
seguiment i avaluació general de les seves activitats. Com a competències,
entre d’altres, té la d’aprovar la creació d’altres òrgans de coordinació de l’Institut
i assignar-los competències; decidir sobre l’admissió de l’alumnat; resoldre
conflictes i imposar correctius; elaborar, aprobar i avaluar el Projecte
Educatiu del Centre així com les Normes d’Organització i Funcionament; aprobar i
fer seguiment del pressupost del Centre; control d’activitats i
infraestructures; programació general del Centre, etc.
Hi han comissions
especifiques com la económica i la de convivencia, i un responsable del foment
de la igualtat.
El Consell
Escolar està compost pel Director/a de l’Institut que fa la funció de President
Els o les
Cap d’Estudis post-obligatori i ESO
Un
representat del l’Ajuntament (regidor/a)
Professors
elegits al Claustre
Alumnes i
pares i mares que es trien entre ells. Un representant
dels pares/mares designat per l’AMPA
Un
representant del personal administratiu i de serveis
Un
representant de les organitzacions empresarials o institucions laborals presents
en l’Institut
El
Secretari/a de l’Institut que actúa com a secretari/a del Consell
Aquests dos
últims amb veu però sense vot
Teniu aquesta
informació ampliada a la página de l’Institut a l’apartat: “Normes d’Organització
i Funcionament del Centre”. http://ipm.cat/joomla/
El 15 de desembre
es constituirà el nou Consell Escolar.
ANIMEU-VOS A
VOTAR
LLIURAMENT LLIBRES DE TEXT PENDENTS
Tenim disponibles al despatx de l'AMPA els llibres que van quedar pendents de subministrament a principi de curs i que ens han arribat. Tot i que els alumnes ja estan informats, resten molts per recollir. Si us plau, recordeu als vostres fills que poden passar pel despatx de l'AMPA, davant la consergeria, dilluns, dimecres i divendres d'11 h a 11,30 h, coincidint amb l'hora del pati.
LLIBRES ASSIGNATURES OPTATIVES
Ens estan arribant consultes d'alguns pares sobre l'adquisició dels llibres de les assignatures optatives dels diferents cursos. Ja no disposem de la possibilitat de fer la comanda d'aquests llibres a Abacus, la empresa subministradora aquest curs 2014-2015, de manera que s'hauran d'adquirir individualment, és a dir que cada familia els haurà de comprar pel seu compte.
Per a qualsevol altra consulta no dubteu en dirigir-la al correu electrònic de l'AMPA (ampainstitutpremia@gmail.com) i aprofitant l'avinentesa recordar-vos que cada primer dimarts de mes a partir de les 19 h. estem reunits al despatx situat a l'edifici Serra de Marina al davant de la consergeria.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)